Pytania i odpowiedzi

Rejestracja i logowanie:

  • Co mam zrobić gdy zapomniał(am)em hasła?

W takim przypadku należy kliknąć w napis "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj" i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby dokonać zakupu?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. Kupując produkt bez logowania należy pamiętać, że nie będzie możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.  

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie należy kliknąć "Zarejetruj się", następnie należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.


Zamównienia i dostawa:

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie realizowane jest w terminie 2-3 dni roboczych (wraz z wysyłką).

  • Czy mogę śledzić swoje zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii na naszej stronie oraz w e-mailu. Dodatkowo informacje o przesyłce dostępne są na stronie kuriera - śledzenie przesyłki. Wszystkie niezbędne informacje przekazujemy w e-maili, podanym podczas dokonywania zamówienia.

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie posiadamy możliwości odbioru towaru osobiście. Sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową.

  • Czy zamówiony produkt może być zapakowany na prezent?

Sklep nie zapewnia opakowań prezentowych. 

  • Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy wynosi 18,50 zł. Za produkty przekraczające wartość 100 zł - dostawa gratis. Paczka wysyłana jest przez firmę kurierską Pocztex - Kurier 48. 

  • Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Sklep nie prowadzi wysyłki za granicę.


Płatność:

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności za zamówienie można dokonać na nr konta: 35 1140 2004 0000 3102 7114 7179. Informacje znajdują się w Kontakt i dane firmy.

  • Jak mogę dokonać płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar można dokonać przelewem bankowym/online.

  • Do kiedy należy dokonać wpłaty?

Płatności online można dokonać w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane. 


Zwrot:

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania produktu. Pieniądze zwracane na numer konta, z którego robiony był przelew.

  • Czy jest możliwość wymiany produktu na inne?

Sklep nie posiada możliwości wymiany towaru. Natomiast można dokonać zwrotu zakupionego produktu i złożyć nowe zamówienie na inny produkt.

  • Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru? 

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji, jest liczony od dnia dostawy ostatniego produktu z zamówienia. Klient jest proszony o odesłanie produktu wraz z fakturą VAT. Zwrotów można dokonywać na adres: Paweł Mikołajczuk, Misie 43A, 21-560 Międzyrzec Podlaski. 

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto, z którego dokonywana była płatność.


REKLAMACJA:

  • Produkt trafił do mnie uszkodzony. Co robić?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę produktu. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: Paweł Mikołajczuk Misie 43A, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie opisu z przyczyną reklamacji i żądaniem Klienta oraz faktury VAT.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych po otrzymaniu paczki. Klient otrzyma informację zwrotną. Po uznaniu reklamacji Klient otrzyma zwrot należność za produkt/y na konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl